Oh sweet saturday

        2009-12-19 @ 21:13:30 | Vardagligt | Kommenterer (0)
Hola.
Har haft världens busigaste och vildaste 2-åring här idag :} Nu sover han sött i min säng. Ska snart krypa ner brevid han och sova jag också. Är riktigt trött. Blev inget pulkaåk idag, vi ska göra det imorgon istället tror jag. Sitter och slökollar på Dansbandskampen. KAN vara det absolut sämsta tv-program som någonsin visats!

Hur fasicken orkar någon sitta och lyssna på skiten?
Jag menar.. Torgny Melins. Hur kan man ens påstå att dom överhuvudtaget är musikaliska eller kan sjunga?
HERREGUD.











Kommentarer

Lämna ditt meddelande här!

Namn:
Jag är här ofta, kom ihåg mig!


E-postadress: (visas bara för mig..)


Din blogg/hemsida:


..och din kommentar här, tack!


Trackback




Mer om mig här...  









RSS 2.0