Nu är det dags för fredagsmys

        2009-12-04 @ 11:49:37 | Vardagligt | Kommenterer (1)

Kommer med en liten snabb uppdatering från ett grått och trist Helsingborg.

Igår orkade jag minsann inte blogga, jag var helt mörbultad efter Ullareds-äventyret. Fem timmars shopping blev det. Vi var inne i 3 omgångar. Jag handlade för drygt 2000:- .. mest saker till min eventuella framtida lägenhet. Känns bra att ha massa nya saker handlade redan så blir det inte så mycket när man väl flyttar. På tal om det så var jag och kikade på en lägenhet igår, och jag tror jag hade fått den om jag velat men.. jag gillar inte området riktigt, och själva trappuppgången var helt sunkig. Lägenheten var jättemysig och låg hyra var det, men näe.. Jag  väntar hellre till nåt bättre dyker upp. Anyways.. Ullared.. allså. Folk är helt galna där! Dom springer som yra höns och bråttom har de, som att de tror att varorna ska ta slut eller springa ifrån dom. Hallååå.. ta ett chill-pill och varva ner lite va!

Jag hittade 2 till av twilight-böckerna där, för halva priset mot vad dom tog på Maxi här hemma :) That is happiness. Nu är det bara sista boken kvar. Nu är jag också klar med alla mina julklappar! Så skönt.

På tal om julklappar så tänkte jag slå in alla nu. Det är nån mysig speciell känsla av att slå in julklappar. Har massvis att göra idag. Ska bland annat packa in paket som jag sålt på tradera, 2 stycken mobiltelefiner. Sen ska jag sätta upp lite julgrejjor (som jag inte hunnit än, fy skäms..) typ ljusstake och tomtegardinerna. :] Sen tänkte jag färga håret och sådär. + en hel drös andra grejor. Skulle fika med J idag men får nog höra med honom om vi kan göra det en annan dag. Har fullt upp hela dagarna nu, suck..

Tack förresten för alla söta kommentarer på förra inlägget! Det värmer ♥



Kass mobilbild, men här har ni en vinkande Ullareds-VD-Boris. :}























Kommentarer
Måsbarnet

Vad gott att det värmde :) Och tack för snön ;o)



Mysig helg till dig



2009-12-04 @ 23:16:37
URL: http://withlovefrom.blogg.se/

Lämna ditt meddelande här!

Namn:
Jag är här ofta, kom ihåg mig!


E-postadress: (visas bara för mig..)


Din blogg/hemsida:


..och din kommentar här, tack!


Trackback




Mer om mig här...  









RSS 2.0