LÄS INTE DET HÄR! (det är bara gnäll.)

        2009-12-16 @ 21:12:05 | Vardagligt | Kommenterer (1)
Jag måste få gnälla lite.

Jag har så ont i fötterna, jag kan inte gå. Det är inte som jag hittar på, jag gråter faktiskt snart. Det är nära på att jag ställer mig på alla 4 och börjar krypa rundor om jag måste röra på mig, bara för att få slippa sätta ner fötterna mot golvet. :(

Jag mår illa.
Jag har ätit choklad.
Jag hatar min brist på självdiciplin.
Jag är tjock.

Jag är trött. JÄTTEtrött. Men jag vill inte sova än, för natten går så fort.
Det snöar ute. Det kommer säkert ligga kvar imorgon. Och mina skor läcker in. Dom som jag kan använda iaf, pga att jag har så ONT. Bli blöt om fötterna eller ha så ont att jag dör? Det är frågan. Och jag har inte råd att köpa några nya skor. För jag är fattig och har inte fått CSN ännu.

Jag kan inte prata med visst folk på msn för min ruta är tydligen i vägen... (?)

Jag vill ha en ny bloggdesign. Men jag orkar inte göra någon.
Jag har ingen energi. Är bara full av gnäll. Vad ska jag göra av allt?

Jag skulle kunna gnälla och gnälla i minst tre kvart till,
men det vore för jävla trist.

Alla känns jättelångt borta.
Jag har bara ingen lust.

Krama mig!!! :'(

Kommentarer
Sis

Man måste få gnälla då och då. Läs om min morgon på Fb så kanske du tycker att din dag har varit liiiiite bättre än min ;)



2009-12-16 @ 21:33:58

Lämna ditt meddelande här!

Namn:
Jag är här ofta, kom ihåg mig!


E-postadress: (visas bara för mig..)


Din blogg/hemsida:


..och din kommentar här, tack!


Trackback




Mer om mig här...  









RSS 2.0