JUL och så..

        2009-12-27 @ 16:01:25 | Vardagligt | Kommenterer (0)

Oj jisses, blev visst en liten bloggpaus för mej här nu i jul. ;P Har haft så mycket för mig! Men nu ska jag ta tag i bloggen igen minsann.

Julen har varit härlig trots mycket stress. Julafton spenderades ute hos min syster och hennes sambo. Vi var 13 stycken plus 3 småttingar. Jättemysigt. Deras hus är som klippt och skuret för att fira  jul i :) Vi har delat ut julklappar i tre omgångar detta året. Haha. Blev lite mycket i år. Främst till barnen då. Jag är också superdupernöjd med allt jag fick julklapp. Ska slänga upp lite bilder sen.

Juldagen var jag bara hemma och tog det lugnt med familjen. Planerade lite utgång och fest först, men jag kände ärligt talat inte för det. Sparar mig till nyår. Det är ändå bara massa fyllon ute på juldagen, och köer in på alla ställen. Känner mig lite tråkig när jag säger det här, men jag har nog växt ifrån allt det där. Nä, det var skönt att bara vara hemma, helt ärligt.

Igår kom systeryster med familj hit och hälsade på lite, vi åt middag tillsammans och myste och så. Sen var jag på bio med en vän som vanligtvis är i Norge och jobbar, men är på hembesök nu så vi passade på att spendera lite 'kvalitetstid' :) Vi såg iaf 2012. Det är verkligen en sån där film som man ska se på bio. Specialeffekter till tusen och så. Den var riktigt bra, samtidigt som jag tycker det är lite läskigt med filmer som handlar om jordens undergång. Tänk om Maya-folket har rätt och jorden verkligen går under den 21:e december 2012? Jesuuuz.

Igår var jag också på mellandagsrea på Väla. Halledulane. Värsta jag varit med om. SÅ MYCKET FOLK! Usch. Var helt mörbultad när man kom hem. Men jag fick tag i lite Odd Molly things ^^ kommer bild sen.

Hoppas ni haft en underbar jul alla mina läsare. Som inte är så väldigt många. Men ändå <3 Haha.


Kommentarer

Lämna ditt meddelande här!

Namn:
Jag är här ofta, kom ihåg mig!


E-postadress: (visas bara för mig..)


Din blogg/hemsida:


..och din kommentar här, tack!


Trackback




Mer om mig här...  









RSS 2.0