Ja se det snöar!

        2009-12-22 @ 14:22:23 | Vardagligt | Kommenterer (0)
Är hemma en sväng innan min syster kommer och hämtar mig. Hon behövde lite hjälp med att passa barnen för hon skulle göra en massa ärenden så här innan jul.

Har varit i skolan idag, först hade vi lite data introduktion sen jobbade vi på i projektgruppen. Jag känner mig förkyld och har ont i huvet och blir då allmänt ofokuserad men jag tycker vår grupp är på väldigt god väg som helhet. Skönt. Nu har vi kommit överens om att ses igen tisdagen i mellandagarna. Däremellan har vi individuella studier, och samla information till vårt Case. Jag tänkte bege mig ner på bibblan imorgon när jag ändå ska ner i stan och se om jag hittar något bra där. Känns lite rörigt att blanda ihop pluggande och julfirandet och allt kring det, men det ska nog gå bra. Det är ju som det är, vi har inga lov och sånt i skolan nu, det är helttidsstudier helt enkelt.

Gaaah mitt huvud.. känns som det ska sprängas.. har precis knaprat i mig 2 panodil. Thank god för att det finns panodil! Det snöar för fullt utanför rutan, mys. Kankske blir en vit jul trots allt? Ska väl inte tro för mycket nu, men hoppas kan man ju alltid ;)

Känner mig ganska off på bloggen just nu.. blir bara babbel om skolan och sånt.. men det är allt jag har i huvet just nu: Skola & julfirandet förstås. Är väääldigt stressad me hur man ska hinna med allt innan jul. Tur klapparna är fixade sedan länge för min del. Men ändå.. stress stress. Känner mig väl mer kreativ/inspirerad att blogga om annat snart, förlåt :D

Kommentarer

Lämna ditt meddelande här!

Namn:
Jag är här ofta, kom ihåg mig!


E-postadress: (visas bara för mig..)


Din blogg/hemsida:


..och din kommentar här, tack!


Trackback




Mer om mig här...  









RSS 2.0