It's my party and I cry if I want to

        2009-12-07 @ 00:26:41 | Vardagligt | Kommenterer (2)
Guuud va trött jag är.
Har verkligen haft fullt upp hela dagen.. jag har städat, städat städat! Är riktigt stolt över mig själv måste jag säga. Rensat ur massa skit och grejjat. Tog mig också samman och strök mina julgardiner & satte upp.. nu är här juligt och mysigt minsann :] Nu ligger jag i sängen i mina leopard-siden-pyjamasbralls & dricker pepsi max och ska snart stänga ner lilla laptopen.

Har precis blivit färdig med en beställningsdesign, puuuh, mycket pill. Men jag blev nöjd med den! Hoppas tösen jag gjort den åt också blir det. ^^,

Har en lång dag framför mig imorgon. Ska sola, gå till biblioteket och fixa lite böcker till skolan, hämta ut grejor på apoteket, posta paket, kolla ut glasögon (yes u heard me! kommer bli plugghäst som fan sen, inte kommer jag orka ha linser hela tiden då. Därför måste jag hitta några snygga glasses 4 me!), osv. Huvva. Sen på kvällen ska jag förmodligen vara barnvakt. 

Men nu ska jag s-o-v-a.
P.s ni är dåliga på att kommentera? d.s 

Kommentarer
p u s s y d o l l

Sv; Hade varit såååå roligt! :D :D Jag ska på öppet hus, kanske kan gå tillsammans då? Men då får man väl inte dansa?

Jag vet inte om min jobbkompis ville följa med, får se, haha.



Puss <3



2009-12-07 @ 15:33:21
URL: http://pussydoll.blogg.se/
Sandra & Engla

hej baby.. vad ska du göra på FRE? M är sugen på utgång i HBG ;) hänger du på då?



PUSSSS



2009-12-07 @ 15:55:53
URL: http://sandeli.webblogg.se/

Lämna ditt meddelande här!

Namn:
Jag är här ofta, kom ihåg mig!


E-postadress: (visas bara för mig..)


Din blogg/hemsida:


..och din kommentar här, tack!


Trackback




Mer om mig här...  









RSS 2.0