Font face verdana, div align right, margin-right: 0px:, nu ger jag upp för idag.

        2009-12-13 @ 22:32:32 | Vardagligt | Kommenterer (1)
Hejochhå.

Jag har meckat med en bloggdesign hela dagen, jag är helt slut i huvet nu, massa koder som snurrar runt i huvudet. Blö. Tänkte att jag skulle försöka komma i säng i tid ikväll, vi får se hur det går med det. Måste få ordning på mina sov-rutiner nu när skolan börjar & allt. Humma.

Imorgon ska jag upp i tid, åka och sola och ta en snabbsväng på stan innan systeryster och kidsen hämtar mej. Sen ska jag vara lite barnvakt medans hon fixar lite grejor. På kvällen ska min systerson gå i lucia-tåg på sitt dagis, så gulligt! Så vi ska dit & kolla på honom. :}

Shit pomfritt, nu är det bara 2 dagar tills skolan börjar. Pirrigt. Massa nya människor, nya rutiner, ett helt nytt liv.. gah. Men det ska bli spänannde. Jag är peppad! Köpte massa pennor och skolgrejor när vi var i Ullared faktiskt :}

Nu ska jag ta en snabbkik på tradera innan jag ska sova.
Imorgon ska jag börja med måltidsersättningar. Yippiejay.

Kommentarer
t a k a i ♥

svar:

jag såååg deeet :D

heheheh

men du är ju inte inne 8(



2009-12-14 @ 15:38:37
URL: http://takai.blogg.se/

Lämna ditt meddelande här!

Namn:
Jag är här ofta, kom ihåg mig!


E-postadress: (visas bara för mig..)


Din blogg/hemsida:


..och din kommentar här, tack!


Trackback




Mer om mig här...  









RSS 2.0