Jag vill flytta, JA det vill jag...

        2009-12-09 @ 12:48:21 | Vardagligt | Kommenterer (3)
Glömmer ju att uppdatera här..
Men det blir inte så mycket tid över när man är här ute på landet. Jag skulle ju varit hemma och hämtat min dator, jag har bloggdesigner att fixa, och det finns ju inget photoshop på den här datorn. :/ Men jag ska åka hem imorgon så jag får väl pilla med det till helgen. Nu är systeryster på väla och handlar, lillsnuttan ligger och sover och storebror är på dagis. Det är helt tyst i huset, känns lite konstigt. Passar på att vara här så mycket som möjligt med snuttisarna innan jag börjar plugga på tisdag. Jisses vad tiden har gått snabbt! Snart är jag heltidstuderande igen.

Just nu är jag väldigt frustrerad. Jag letar ju lägenhet för fullt, men allt känns rätt hopplöst. Jag tror jag kollar på blocket minst 100 gånger om dagen. Hittade en perfekt imorse, lagom hyra, och elen ingick. Mailade direkt, annonsen var insatt igår kväll. Fick mail efter fem minuter att den redan var uthyrd. Så ja.. allt handlar om tid, rätt tidpunkt. Det suger. Det är kanske inte så svårt att hitta en lägenhet, men man vill inte flytta in var som helst heller. Området ska vara hyffsat. Hyran ska vara låg då jag inte har en superhög inkomst som student. Trappen ska inte stinka kinamat och vara nerklottrad. Jag vill inte ha kök, vardagsrum och sovrum i ett enda rum. Jag vill inte behöva backa in på toaletten. Så ja, det är mycket som ska klaffa för jag tycker det är viktigt att man har ett hem som man trivs i till hundratio procent. Och jag är inte KRÄSEN, det är inte det, men det är ändå mycket som måste kännas okej. Så det är svårt..

Just nu känns det som allt står stilla och som att jag kommer bo kvar där jag bor nu resten av mitt liv. Men jag ska inte klaga, jag har det bra. Det kommer väl en lägenhet som passar mig när tiden är rätt. Synd bara att jag har så kasst tålamod. Nu ska jag nätshoppa lite så jag blir på bättre humör. ;}


Om någon vet ngn ledig lägenhet i Helsingborg så hojta gärna till!



Här kanske...?


Kommentarer
[♥] p u s s y d o l l

Sv; Ja men jag ska nog gå på det öppna huset :D Haha. Vem ska du dit med?

Hoppas man har en snygg kropp tills 2010 då haha :D



Puss!



2009-12-09 @ 14:15:04
URL: http://pussydoll.blogg.se/
:: T h e r e s e ::

den lägenheten såg lite scary ut ^¨



2009-12-09 @ 14:18:04
URL: http://missfits.blogg.se/
S.Söderling

min fin fina hannah, din tur kommer när du minst anar det ;} jag vill själv flytta nuuuuu.. men får vänta jag med!



love u puss



2009-12-09 @ 14:37:35
URL: http://soderling.webblogg.se/

Lämna ditt meddelande här!

Namn:
Jag är här ofta, kom ihåg mig!


E-postadress: (visas bara för mig..)


Din blogg/hemsida:


..och din kommentar här, tack!


Trackback




Mer om mig här...  









RSS 2.0