December

        2009-12-01 @ 12:33:04 | Vardagligt | Kommenterer (3)

HÖR AV DIG DÅ, HÖR AV DIG DÅ HÖR AV DIG DÅ!

-----------------------

Första december idag och endast 24 dagar kvar till julafon. Ojojoj, känns som den här tiden kommer snaaaabbt nu. Badapadapadapa. Väntar på ett viktigt telefonsamtal/mail, jag hatar att vänta! Gaaah har inget tålamod. Har iaf fått mitt beslut från CSN så jag får pengar den 16:e, SKÖNT att ha det klart iallafall. Bara längtar tills jag kommer igång nu!


Nu ska vi sätta upp gardiner, kul va?



Min älskade systerdotter ♥ Sett något vackrare?






Lillasyster - Storebror


Nyare versionen av Emil i Lönneberga ;)





Kommentarer
[♥] p u s s y d o l l

Sv; JAAA det funkar skitbra! :D Min drog, där finns ju liksom allt ^^ Jag vågade inte heller i början, men det är inte alls svårt. :] Super-enkelt! <3 Puss!



2009-12-02 @ 08:06:46
URL: http://pussydoll.blogg.se/
Therese

sötaste ungen ^^



2009-12-02 @ 08:45:23
URL: http://detailsofthalia.blogg.se/
[♥] p u s s y d o l l

Sv; Ja bästa sidan! :D

Tror byxorna hamnade på 300 inklusive frakt. :)



Nej nej, du kopplar ditt bankkort till PayPal. Så när du vinner en sak, så får du ett mail från Ebay, så klickar du på Pay Now. Så kommer du till PayPal, så drar den automatiskt pengar från ditt kort. Räknar om det till svenska kronor. :) Så du behöver aldrig skriva in dina nummer eller så, superbra! :D



Ja men det måste vi göra!! <3 <3



Puss!



2009-12-02 @ 17:24:30
URL: http://pussydoll.blogg.se/

Lämna ditt meddelande här!

Namn:
Jag är här ofta, kom ihåg mig!


E-postadress: (visas bara för mig..)


Din blogg/hemsida:


..och din kommentar här, tack!


Trackback




Mer om mig här...  









RSS 2.0