But you look so good, it hurts..

        2009-12-29 @ 12:09:26 | Vardagligt | Kommenterer (4)
Hej hopp.
Är hemma från skolan igen. Vi slutade tidigt då vi alla var väldigt effektiva så de var ju skönt. :} Sitter och glor igenom lite bloggar och snackar lite med folk på msn. Sis kommer snart & hämtar mig, ska ju sova där tills imorgon.

Snart är det nyår sen är detta året slut.. tiden har gått så snabbt.. Jag ser fram emot 2010 och hoppas på ett ännu bättre år än det föregångna, även om detta året också varit bra så kan det bli bättre.

Är det sjukt om jag säger att jag redan är trött på min design? Haha. Nej denna ska få stanna ett tag. Ska bara uppdatera och bygga ut lite. Tänkte lägga in mer info om bloggdesign för dom som vill beställa samt lägga upp ett litet galleri med några av de designer som jag har gjort. Också fixa lite andra småsaker. :D

Jag vägde mig igår, det skulle jag inte gjort....
Nåväl. SKA köpa träningskort. Måste bara vänta tills jag får mitt CSN-kort, dom är så sega på att skicka ut dom så det är inte sant. Det skiljde en betydlig del i priser med CSN-rabatt och utan. Så jag väntar hellre. Siktar in på att börja efter nyår istället, kanske lika bra det.


Jaha, så här planerar jag då att se ut till sommaren ;)
NOT.


Kommentarer
t a k a i ♥

fan, är skallen inklippt eller? XD



2009-12-29 @ 17:27:15
URL: http://takai.blogg.se/
S.Söderling

usch, fan va äcklig hon var :s hon har ju till o med mindre tuttar än mig haha!



2009-12-29 @ 19:08:38
URL: http://soderling.webblogg.se/
mathy b

haha. sjuukt



2009-12-30 @ 23:14:14
URL: http://thejuicydetails.blogg.se/
veronica

"finn fem fel" hallå, vars faen är tuttarna? ;s så okvinnligt! bilden alltså :)



En till som är ett lika stort twilight/new moon fan som jag? ;) cullum el. jacob? :D haha



2010-01-06 @ 15:49:37
URL: http://sstromberg.blogg.se/

Lämna ditt meddelande här!

Namn:
Jag är här ofta, kom ihåg mig!


E-postadress: (visas bara för mig..)


Din blogg/hemsida:


..och din kommentar här, tack!


Trackback




Mer om mig här...  









RSS 2.0