Back to school.

        2009-12-15 @ 09:31:21 | Vardagligt | Kommenterer (1)
Güttenmorgen. ;}

Sitter och dricker min morgonlatte och kollar mailen lite.
Det är kallt! Brrr. Sitter med min tjocka vita kofta på mig och raggsockar. Hihi. Ska snart hoppa in i duschen. Har ett knep för att inte frysa ihjäl när jag ska duscha, nämligen att sätta igång torktumlaren 10 min innan jag hoppar in i duschen, då blir det varmt och gott i badrummet när man kommer ut sen. Fiffigt va? ^-^

Idag ska jag på 'upprop' i skolan. Det känns lite overkligt. Och lite pirr i magen har jag ju. Men det ska nog gå bra. Börjar inte förrän 13.oo, och bussen dit tar bara 11 minuter, så det är soft. Innan dess har jag tänkt läsa lite om PBL också, som är det första vi kommer gå igenom. PBL står för problembaserat lärande. Utbildningen kommer gå ut framförallt på den lärometoden. Kommer bli mycket grupparbeten och så. Hoppas att allt kommer gå brau men det gör det nog.

Nu har torktumlaren varit igång sisodär 10 minuter, så jag ska skutta in i duschen nu. Sen när jag kommer hem idag ska jag göra klart en bloggdesign SAMT fixa min egna! För huvva vad trött jag är på den nu. Gäspar när jag tittar på den. Blörk.

Ha en bra dag. ♥

Kommentarer
t a k a i ♥

svar:

ihh du är sötig :3

du är snel, vi ska prata massor uhu tycker jag :>



2009-12-15 @ 13:56:18
URL: http://takai.blogg.se/

Lämna ditt meddelande här!

Namn:
Jag är här ofta, kom ihåg mig!


E-postadress: (visas bara för mig..)


Din blogg/hemsida:


..och din kommentar här, tack!


Trackback




Mer om mig här...  









RSS 2.0