Another year over..

        2009-12-30 @ 22:56:27 | Vardagligt | Kommenterer (2)


Nu ska jag krypa till kojs och få några timmars sömn innan man ska upp och vara pigg & vaken igen. Imorgon blir det fullt upp minsann. Har en del jag måste hinna med innan min nyårsafton kan börja. Måste bland annat hinna färga håret och sola och tvätta och ja.. massa. Sen ska jag antingen möta Jerry och ta tåg/buss tillsammans med honom till Bjuv eller så åker jag själv senare så möter han upp mej, får se vad klockan blir. Jag ska alltså fira nyår med min bästa killkompis Jerry & hans vänner. Vi blir ganska många, runt 20 stycken tror jag. Lugnt och skönt med hemmafest. Gillar inte att vara ute på stan på nyår, dels för alla fyllon och dels för att jag är livrädd för att få en raket i huvet. ;}

I och med att jag kommer att ha fullt upp imorgon så önskar jag er alla nu en härlig nyårsafton och ett riktigt gott nytt år! 

Hur ska ni tillbringa nyårsfirandet? :]
 


Kommentarer
Emelie

fin blogg!



2009-12-31 @ 11:20:24
URL: http://deadbeat.blogg.se/
t a k a i ♥

gott nytt år min fina <3



2010-01-01 @ 16:40:01
URL: http://takai.blogg.se/

Lämna ditt meddelande här!

Namn:
Jag är här ofta, kom ihåg mig!


E-postadress: (visas bara för mig..)


Din blogg/hemsida:


..och din kommentar här, tack!


Trackback




Mer om mig här...  









RSS 2.0